معرفی بهترین ها

  • ۰
  • ۰

برای رنگ آمیزی متفاوت خانه ، محل کار و محیط های دیگر می توانید از غلتک های طرح دار استفاده کنید. این غلتک ها در انواع برجسته و طرح های زیبا در دسترس هستند و امروزه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده اند زیرا آنها مناسب ترین گزینه برای تصویر زمینه هستند.

غلتک های طرح دار دارای الگوهای و طرح های مختلفی مانند کاغذ دیواری هستند که به راحتی و شیک می توانند یک محیط زیبا را برای شما ایجاد کنند.

چنین روشی برای نقاشی ساختمان با استفاده از غلتک های طرح دار فقط برای سطوح صاف و صاف مناسب است. برای رنگ آمیزی قاب ها ، نرده ها و موارد مشابه ، انتخاب مناسب قلم مو است.

نحوه استفاده از غلتک های طرح دار

اولین کاری که باید انجام دهید این است که برای طراحی دکوراسیون منزل یا هر محیط دیگری طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و با آغشته سازی غلطک ها روی دیوار را بکشید.

هنگام نقاشی ، باید اطمینان حاصل کنید که طرح هر سطر یکنواخت است و هیچگونه بی نظمی در حک کردن تصاویر روی سطوح وجود ندارد. برای جلوگیری از همپوشانی در ایجاد طرح ، می توانید برای ایجاد نظم در حین کار ، خود را علامت گذاری کنید.

برای به دست آوردن یک رنگ بندی کامل ، می توانید قبل از اینکه آن را روی یک کاغذ بچرخانید ، آن را روی یک کاغذ امتحان کنید تا رنگ اضافی را روی کاغذ منتقل کنید و از رنگ آمیزی خودداری کنید. از روی سطوح خودداری کنید.

 

تاثیر متراژ بر هزینه نقاشی ساختمان هنگام استفاده از غلطک طرحدار توسط تیم هنرکده راد متغیر است.

 

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • nikoo2020 nikooii