معرفی بهترین ها

  • ۰
  • ۰

بوشن دو سر کوپل که از جنس پی وی سی ساخته شده است به عنوان رابط لوله های pvc مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول موارد استفاده زیادی دارد و به شکل استوانه ای تو خالی است که در مواقع اضطراری می تواند به کمک شما بیاید و لوله های هم قطر و هم اندازه را به سادگی به یک دیگر اتصال دهد. در ادامه شما را با ویژگی های آن آشنا خواهیم کرد. با samantoyor  همراه باشید.

موارد استفاده از بوشن دو سر کوپل چیست؟

اگر لوله کونیک در سیستم انتقال دان آسیب ببیند و یا در شرایطی که دو لوله pvc لوله کونیک نداشته باشند، به راحتی می توانید برای متصل کردن این لوله ها به یک دیگر از بوشن دو سر کوپل استفاده کنید که در چنین مواقعی برای به کار بردن آن ها باید سایز لوله را در نظر داشت و ابعاد مناسبی از بوشن را برای لوله استفاده کرد تا کارایی مد نظر شما را برای شما داشته باشد. به صورت کلی باید بگوییم که هنگامی که در سیستم های منتقل کننده دان از لوله های 4 متری استفاده می کنید باید برای اتصال و برقراری ارتباط بین لوله های آن از بوشن لوله انتقال دان استفاد کنید.

نصب بوشن لوله به چه صورت است؟

برای متصل کردن لوله های منتقل دهنده دان nv سیستم انتقال دان با استفاده از بوشن نیازی به داغ کردن لوله ها نیست و بدون نیاز به انجام این کار به سادگی کار اتصال را انجام می دهد.

  • ۹۸/۰۵/۱۹
  • nikoo2020 nikooii